DOINA… Ieri, azi, mereu…

Imagine

Pt ca vorbeam intr-un articol anterior despre laptele-minune Doina si am promis sa revin asupra subiectului, iata ca am revenit cu un articol dedicat acestui produs multifunctional de succes al brandului Farmec.

Este produsul pe care il folosea cu placere bunica mea, mama mea, iar acum eu…

Vrei un demachiant care sa curete bine, dar sa si hidrateze tenul? Folosesti Doina. Vrei sa-ti hidratezi tenul, sa-l vitaminizezi si sa stimulezi regenerarea celulara? Folosesti Doina. Vrei sa-ti faci o masca? Folosesti Doina. Vrei o crema de maini, o lotiune de corp? Folosesti Doina. Ai incaltaminte sau imbracaminte din piele, sau chiar imitatie de piele? Se intretine foarte bine cu Doina. Arsuri solare? Ajuta Doina. As putea spune ca este medalionul brandului Farmec, atat de multa lume o foloseste si este incantata de ea, de generatii. Plus ca pretul o face accesibila mereu, nu este o problema cand se termina. Sa nu mai spun ca are un miros divin, unic, e acel ceva ce apartine doar ei si daca simti undeva mirosul asta il recunosti imediat, il asociezi imediat, nu te mai saturi.

Atu-ul ei? Abundenta de viatamine A si F, care ajuta la mentinerea elasticitatii pielii si o protejeaza prin formarea barierei protectoare impotriva radicalilor liberi.

Niciodata nu imi lipseste din geanta, din baie… Merita sa o ti aproape, langa tine.

Iata si detalii direct de la producator

9076640e_l

Despre aicelynn

"Niciodata femeia nu este mai puternica decat dupa ce a fost infranta" (Honore de Balzac) "Femeia frumoasa e o bijuterie, femeia buna e o adevarata comoara"(Napoleon Bonaparte)
Acest articol a fost publicat în Ingrijirea pielii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.