Nopti albe?

1-1267462282CoNq  Ai avut o noapte alba? Insomnie? Dimineata simti ca ai fi in stare sa dormi o zi intreaga? Te simti de parca ar fi trecut un camion peste tine? Probleme cu care ne confruntam toti la un moment dat. Important e sa sti ce ai de facut pt tine sa te simti macar un pic mai bine, fapt pt care trebuie sa te cunosti destul de bine, trebuie sa iti cunosti organismul, sa-i cunosti reactiile la diversi stimuli, trebuie sa gasesti reteta care sa functioneze pt tine.

Eu, personal, daca am o astfel de noapte si ma trezesc dimineata obosita, pic de somn si am pleopele grele, ochii rosii, cearcane, adica se citeste pe chip oboseala, in primul rand ma dau jos din pat si inspir de cateva ori adanc, apoi merg direct la baie si imi dau de cateva ori cu apa rece pe fata. Pe urma, fara sa ma sterg, cu fata umeda, merg la bucatarie si beau o cana cu apa rece, fara rasuflare. Abia apoi imi fac o cafea putin mai tare decat de obicei. Pana se face cafeaua, ies in balcon (fericiti cei ce au curte), indiferent cat ar fi de frig sau cald, si repsir aerul tare al diminetii. Pe urma imi torn o cana de cafea si o savurez cu ceva mai putin zahar decat de obicei. Mai am si momente cand o beau neagra, ii simt mai bine aroma. Fumatoare fiind, savurez o tigara sau doua la cafeaua proaspat facuta, prefer sa o beau cat e calda. In timpul asta ma gandesc la ce am de facut in ziua respectiva si incerc sa imi pun ordine in idei sa pot face planuri cat mai finalizabile. Gandul la cate as avea de facut imi alunga putin din somnolenta, imi distrage atentia de la starea de oboseala care o am. Imediat ce am terminat cafeluta, imi fac un dus si pe urma imi acord un ragaz de 10 min sa stau cu niste comprese reci pe ochi din pliculete de ceai verde, cu efect revitalizant si revigorant, dupa ce am aplicat in prealabil un strat generos din crema mea pt contur ochi. Apoi surplusul il sterg cu dischete demachiante. Imediat se vede efectul, ochii nu mai sunt rosii, cearcanele nu mai exista, ochii si pielea din jurul lor nu mai arata obositi. Pe urma incep sa pun in aplicare planul care l-am facut in timp ce savuram cafeluta. Pt mine acest ritual are efect si ma ajuta sa ma pun pe picioare. Nu este mare lucru ce fac, dar dintre toate incercarile aceasta are cel mai bun efect si organismul meu reactioneaza bine.

Fiecare trebuie sa isi gaseasca propriul izvor de energie atunci cand e nevoie!

Despre aicelynn

"Niciodata femeia nu este mai puternica decat dupa ce a fost infranta" (Honore de Balzac) "Femeia frumoasa e o bijuterie, femeia buna e o adevarata comoara"(Napoleon Bonaparte)
Acest articol a fost publicat în Alte maruntisuri.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.